ארכיון

Archive for 16/06/2010

E3 2010 סיכום היום השלישי והתערוכה של סוני

אני פסחתי על הסיכום התערוכה של נינטנדו בשל קוצר זמן אבל בכל זאת אני חושב שיש מקום להכניס גם את היפנים האלה לסיפור.

אני ציפיתי גם בתערוכה של נינטנדו והתרשמתי יותר מהתערוכה של סוני ומייקרוסופט ביחד, היו לי ציפיות נמוכות, גם בגלל קריאות הנאצה שלי לWII, וגם מחשיבה של משחקי קז'ואל זולים, והכל בעצם מכוון אל ילדים צעירים.

באופן קצר ביותר מה שאהבתי בכל התערוכה שלהם מלבד כמה משחקים בלעדים כמו זלדה וכו'… שחוזרים שוב הגיע משחק מאוד אבל מאוד נחמד של הכדור הורוד הכי אדיוטי בעולם, וכן אני מדבר על קירבי שיצא לי לפגוש אותו בפעם הראשונה בערוץ הילדים לפני כמה שנים וגם שם רואים את הבעיות הפסיכולוגיות של היפנים.

אז המשחק המדובר הוא בין משחק פלטפורמה ובין משחק פעולה של ממש, בפעם הראשונה זה הזכיר לי ישר את מריו בגישה ילדותית יותר אבל ככל שהגיימפלי המשיך התחלתי לחשוב שזה בעצם משהו אחר ומאוד מרענן וציבעוני.

הסביבה היא, בדומה לIBP של סוני, מעין חוטי צמר ובדים שמאפשרים לראות סביבות מגוונות ויפות גם יחד, המשחק כמו שאמרתי מאוד מרענן ואולי אף חדשני תלוי במסתכל, לדעתי זה הולך להיות אחד ממשחקי החובה לבעלי הWII שבנינו.

ועכשיו למשהו הרבה יותר משמח, הצגת ה3DS מרשים נכון? וזה עוד בלי להשתמש במשקפיים מטופשים!

המכשיר החדש כולל,כמו השמועות והתמונה המפורסמת שהודלפה, שני מסכים- התחתון הוא מסך מגע בדומה לזה של ה- DS, והעליון רחב ומציג תלת-ממד, גם במשחקים וגם בסרטים וכל זה ללא שימוש במשקפיים, אתם סקפטיים? אז לפי דיווחים התלת מימד עובד גם ממרחק מסויים של העניים מהמסך, דבר נפלא!.

המכשיר יש גם "סליידר" לכיבוי אפשרות התלת מימד או הפעלה של מצב חצוי שאומר תמונה בשלושה מימדים עם השפעה נמוכה יותר, אני חושב שבגלל שיש את הכפתור הזה אפשרות זאת היא גימיק לחלוטין, נשאר לחכות עד שהמכשיר יצא לחנויות ולשמוע דיווחים אמינים יותר.

בנוסף לכל הכיף הזה יש גם שלוש מצלמות כן כן שלוש קראתם נכון, אחת מקדימה מעל מסך ה3D ושתיים מאחורה, למה צריך שתי מצלמות מאחורה אתם שואלים, כי יש אפשרות לצלם תמונות בתלת מימד, נשמע מבטיח, המכשיר מאפשר WIFI וגם חיבור אוטומטי עם מכשירים אחרים.

המשחקים יצאו למכשיר וכמובן יתמכו בתלת מימד יהיו:

מטאל גיר סוליד, פיפ"א, Resident Evil, קינגדום הארטס, אססין קריד, מאריו, זלדה, גולדן סאן, נינג'ה גאידן, סטריט פייטר, ועוד!

עכשיו התערוכה הכי מצופה של היום הזה, סיכום התערוכה של סוני!.

אז מה היה לנו הפעם? הרבה הכרזות שכבר ידענו עליהם וגם כאלה שחיכינו להם הרבה מאוד זמן, בואו נתחיל יש הרבה דברים לעדכן.

זוכרים את הMOVE? הפעם הוא חוזר עם תאריך יצאה ומחיר רשמי שהפתיע אותי לטובה, בקר ה-Move יגיע לחנויות כבר באמצע ספטמבר, חודשיים לפני ה-Kinect. גם במחיר סוני ביתרון הפעם – בעלי Eyetoy יוכלו לרכוש את ה-Move ב-49 דולר, בעוד מחירו לצרכן חסר ה-Eyetoy יהיה 99 דולר, עד יום ההשקה שלו יהיו כ-20 משחקים שיתמכו בMOVE ועוד כ-40 משחקים שהמפתחים עובדים עליהם ברגעים אלו!.

אם התחלתי במוב אני ימשיך, סוני מציגים משחק חדש Sorcery, משחק פעולה הרפתקאות שיהיה בלעדי לMOVE, שימוש הבקר בתנועות של מטה קסמים מאוד חמוד, סטייל הארי פוטר, קרבות נגד יצורים עם מטה הקסמים ויכולות מגוונות עם שימוש נכון ותנועה מסוימת של הבקר וגם שילוב שתי מתקפות שונות!

כל זה יגיע באביב 2011 לדברי סוני…

עוד בקשר לMOVE, לא פחות מKillzone3 !!! (וואוו), וגם בתלת מימד אבל הפעם על משקפיים.

ותאריך שחרור יעודי, בפברואר 2011! לפי דיווחים אחרים מדובר על 22/2/11!

הפעם זה רשמי וכל כך הרבה אנשים שמחים ומאושרים! תאריך יצאה למשחק המרוצים של סוני מגיע בתערוכה השנה וכן מדובר על 2 בנובמבר 2010 כן כן זה לא טעות אין יותר דחיות מיותרות!

בנוסף לכל האושר הזה תהיה תמיכה מלאה ב3D!!!

עוד מעניין המירוצים, מוטורסטרום!

טריילר חדש!

טריילר חדש למשחק הכי מחשמל של סוני!

אין ספק שהפעם המשחק נראה זורם הרבה יותר מהראשון, נשאר רק לצפות!

עוד עדכונים, DS2 זוכה לתוכן בלעדי לPS3 וכך גם MAFIA2

וההפתעה הגדולה ביותר של הערב בניגוד לכל הדעות והמובנים, פורטל 2!

תודה על שיתוף הפעולה 😉

:קטגוריותכתבות