ראשי > כתבות > E3 סיכום התערוכה של מייקרוסופט

E3 סיכום התערוכה של מייקרוסופט

אז אחרי צפיות ארוכות כדי שאני יכול לראות את התערוכה הצלחתי לתפוס מקום בין ההמון וגם לכתוב מדי פעם הערות ונקודת חשובות כדי שאני יכול להפוך את זה לסיכום מכובד ליום הזה.

אז כמובן אני יסכם כאן את ההכרזות ואת הטריילרים שהצגו בתערוכה, והכל נעשה באופן אקראי לחלוטין!

Call Of Duty-Black Ops

הדמו הוצג כצפוי בתערוכה של מייקרוסופט, ניתן לראות שהמשחק רץ על מנוע משופר של המשחק הקודם MW2, רואים קטע די מפחיד שמנהרה, טיסה במסוק ועוד אלמנטים משכנעים.

Gears Of War3

אחד מהבלעדיים המפוצצים של האקס בוקס חוזר בפעם השלישית עם אוייבים חדשים ושיפור כולל, הדמו הזה מציג את המשחק במיטבו, אם חשבתם שהמשחק השני היה גדול המשחק הזה הולך להיות עצום!.

Halo: Reach

המשחק האחרון של חברת באנג'י, מציג מספר דקות של גיימפליי, קיימים חידושים כמו פגיעה מטווח קצר וקרבות חלל מרשימים!.

הוידאו לא באיכות הכי טובה אבל זה מה שמצאתי, כשהיה משהו טוב יותר אני אעדכן.

Metal Gear Solid:Rising

זה המשחק שאני מצפה לו כבר שנה שלמה המשך בסדרת MGS המצוינת של הידאו קוג'ימה, המשחק הזה מציג את ריידן וניתן לראות בטריילר את כוחה של החרב שלו, כנראה נוכל לשסף את דבר שאנחנו נתקלים בו.

צעד זה של קוג'ימה להציג את המשחק הבא שלו קודם על הבוקס מעורר כמה שאלות ושלא נדבר על שאלת השאלות,אם אתם בעלי PS3 ושיחקתם בMGS4, איך לעזעזל ריידן חוזר?!

את התשובות אני מניח שנוכל לראות במשחק עצמו, אני מצפה בקוצר רוח!

Kinect

אז זהו שמו החדש של הנאטל, מייחקרוסופט אומרים ששמו של המכשיר מהווה שילוב בין Connect ו"קינטי", וישר גורם לנו לחשוב על חוויה פיזית ופעילה שמחברת אותנו לאנשים אחרים, נשמע מוזר? אתם לא לבד.

לפי דיווחים אפשר לשמוע שהקינקט חולה במחלה מאוד קשה של לאג בין התנועה הפיזית לבין התנועה במסך,  וכל זאת כאמור בהשוואה בין שירותיו של הMOVE של סוני והבקר של הWII.

אני בהתחלה התלהבתי מהטכנולוגיה שהציג המכשיר אבל אחרי שראיתי את הוידאו הזה אני ממש מאוכזב, זה נראה שמציגה מנסה לחקות את התנועות שעל המסך ולא הפוך, ואני חושב שחייב לציין שזה צולם לפני התערוכה ולא בזמן אמת, זה הדבר היחידי שמאכזב אותי.

עדכון:

המחיר של הנטאל, אוי סליחה קינקט הודלף ועומד על מחיר של 150$, אני קורא לבוז! דיברו על 50$ ואז 100$ ועכשיו זה 150$?! בושה!

Xbox 360 Slim!!!

התשובה של מייקרוסופט לא איחרה להגיע(דפקו הופעה) והחליטו להקטין את הבוקס שיצא ב2005.

הדגם מציג עיצוב חדש שלדעתי עולה על העיצוב הקודם, חיבור WIFI ובלי לקנות נתב רשמי של הבוקס ב100$!!, דיסק קשיח של 250GB וימכר באותו מחיר של מכשיר בעלית, 300$.

המכשיר החדש מבטיח להיות שקט יותר, ואמין הרבה יותר ומגיע לחנויות בשבוע הקרוב בארה"ב ולאירופה ב-17 ליולי.

בנוסף לחדשות הנפלאות האלה תהיה הוזלה במחיר הדגמים הישנים גרסאת הארקייד תעלה 150$ והעלית 250$.

לסיכום היום הזה, תערוכה מאוד מאכזבת של מייקרוסופט וההכרזה על דגם הסלים זה הדבר היחידי שמועורר את ההתלהבות.

:קטגוריותכתבות
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה